Moje konto G Suite – instrukcja logowania

Bezpłatna usługa G Suite dla Szkół i Uczelni to zestaw narzędzi umożliwiających efektywną pracę zdalną pomiędzy nauczycielami i uczniami.

Wszystkie konta dla pracowników i uczniów założone w usłudze G Suite są w domenie szkoły tzn.: JLIB_HTML_CLOAKING

Dzięki koncie Google G-Suite otrzymasz dostęp do narzędzi takich jak: komunikator Google Meet (lekcje on-line), wirtualny Dysk Google, Gmail (poczta), Kalendarz, Classroom, oraz programów biurowych (odpowiedniki MS Office) Dokumenty Google (edytor tekstu), Arkusze Google (arkusz kalkulacyjny), Prezentacje Google (pokazy slajdów), Formularze Google.

Jeśli chcesz zalogować się na swoje konto musisz posiadać swój adres w domenie szkolnej spwieniec.brzesckujawski.pl oraz hasło, które otrzymałeś/aś od swojego nauczyciela:

Przykład: 
Login: JLIB_HTML_CLOAKING
Hasło jednorazowe: 3ABABXD8

Postępuj więc wg instrukcji:

  1. Wejdź na stronę: https://myaccount.google.com

  2. Kliknij: zaloguj się:

 

3. Wpisz swój adres e-mail, otrzymany od nauczyciela (tak jak w przykładzie):

 

4. Wpisz swoje hasło jednorazowe:

5. Pamiętaj! Zmień hasło na swoje (zachowaj zasady bezpieczeństwa – hasło minimum 8 znaków):

6. Brawo! Jesteś już zalogowany na swoim koncie G Suite. Koniecznie zapamiętaj swoje hasło, nikt oprócz Ciebie go nie zna!