PODRĘCZNIK KLASA 2

PLIKI ĆWICZENIOWE TEMAT 1

PLIKI ĆWICZENIOWE TEMAT 2

PLIKI ĆWICZENIOWE TEMAT 3

PLIKI ĆWICZENIOWE TEMAT 4

PLIKI ĆWICZENIOWE TEMAT 5


Budowanie sceny - wstęp do programowania | Programowanie w Baltie


Dzień Bezpiecznego Internetu 2020

 

 

Polecenia klasa 6

Zad. Wykonaj skrypt polegający utworzeniu gry, w której duszek zbiera grzyby.

  • Stwórz tło (pobierz grafikę lub narysuj w scratchu - nie z biblioteki)
  • Utwórz duszka z koszyczkiem i pozostałe duszki – grzybki  (nie z biblioteki)
  • Duszki grzybki mają znikać po dotknięciu ich przez zbieracza (pętla,warunek)
  • Za każdy grzybek gracz ma otrzymać punkt (zmienna)
  • Zadbaj o szczegóły i odpowiednie polecenia, zapisz projekt pod nazwą grzybobranie.

 


 

Skrypt - tabliczka mnożenia

link dla kółka informatycznego klasa 6

link dla klasy 6 do rejestracji Scratch

KLASA 1

1

2

3

4

5

6

7

8

BAŁWANEK

ROZSYPANKA WYRAZOWA


 

Pliki na zajęcia

CodeWeek2019

POMOC: skrypt1, skrypt2

generowania kont hurtowo.

Link do rejestracji dla klasy 5

http://scratch.mit.edu/classes/232168/register/801724d7b1284dad9f21f259bc74742e